Jako rasowa „pijarówka” nieustannie będę wskazywać na zasadność
łączenia działań public relations z działaniami marketingowymi w celu
przeprowadzenia skutecznej promocji marki. Weźmy przykład z naszej grupy Q jak Quality, - autorska Pracownia Ślusarstwa i Kowalstwa Artystycznego Andrzeja Chwaji z Krakowa. Poniżej dwie realizacje Pracowni.
Kominek.
Kominek.
Zafascynował mnie artykuł na Proto.pl próbujący odpowiedzieć na pytanie "Dlaczego w 2016 roku marki będą musiały być dziesięć razy mocniejsze." Poniżej fragmenty ;-)
Materiał opiera się na publikacjach z moz.com oraz Bloomberga. Lubimy takie tematy. Jestem absolutnie za tworzeniem i propagowaniem najwyższej jakości. Nasze Q, jak Qquality, to właśnie propagowanie dobrej marki.
Serwis moz.com zapowiada, że „(...) Bycie „dobrym” już nie wystarcza. Ze względu na obecne trendy w 2016 roku firmy powinny stać się „markami x 10” – dziesięciokrotnie bardziej rozpoznawalnymi, dziesięć razy częściej polecanymi oraz dziesięć razy bardziej godnymi zaufania.
Czemu marki będą musiały być jeszcze mocniejsze? Ze względu na
coraz mniejsze znaczenie świata porządkowanego przez przeglądarkę Google. (…).
Przy coraz większej popularności smartfonów właściwie cały świat jest w zasięgu
kciuka (…). W związku z tym pojawił się nowy model konsumenta: oczekującego
treści dobrej jakości (ze względu na mnogość łatwo dostępnych źródeł, co
zwiększa konkurencję), poszukującego rozrywki oraz autentyczności w przekazie
marek, niecierpliwego. Dodatkowo coraz ciężej będzie utrzymać uwagę takiego
klienta.(...)
Eric Enge, wskazuje na moz.com na kilka istotnych zmian w
otoczeniu marek. Po pierwsze wspomina o zmianach pokoleniowych. Pokolenie „millenialsów”
nie tylko jest bardziej przyzwyczajone do ciągłych zmian w świecie technologii,
ale także będzie miało ogromną siłę nabywczą. Według najnowszych prognoz „osoby
urodzone między 1980 a 2000 rokiem odziedziczą ok. 30 bilionów dolarów, których
dorobiły się wcześniejsze pokolenia. (…).”
Najbliższa przyszłość zmusi firmy do tego żeby, „(…) najbliższe
otoczenie traktować jako wielki, połączony ekosystem. Informacja o każdym
fałszywym ruchu firmy szybko się rozprzestrzeni. Z drugiej strony firmy powinny
dbać o relacje z każdym członkiem internetowej społeczności i nie wahać się
udostępniać treści tworzonych przez innych – o ile są one przydatne dla
odbiorców. W ten sposób stworzą grupę osób, będących dobrowolnymi ambasadorami
danej marki (…).”
Balustrada.
Balustrada.
Zdjęcia realizacji tej właśnie pracowni nie są tutaj przypadkowe. Właśnie tworzymy grupę osób, będących dobrowolnymi ambasadorami marki Pracownia Ślusarstwa i Kowalstwa Artystycznego Andrzej Chwaja. W 2016 roku, z okazji 30 -lecia istnienia Pracowni, Pan Chwaja planuje wypuszczenia jubileuszowej kolekcji. Będziemy przy tym :-).
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz